Szukaj na tym blogu

niedziela, 10 lutego 2013

No 13. Maltesers Cupcakes.

Lubicie Maltesersy? 

Ja znam kogoś, kto lubi je prawie tak samo jak babeczki. Dlatego wspólne zrobienie maltesers cupcakes było tylko kwestią czasu.






Przepis jest prosty do wykonania, dekorowanie babeczek sprawia ogromną przyjemność, a jedyną trudnością jest powstrzymywanie się przed podjadaniem czekoladowych kuleczek :)



Bazowałam na przepisie, z tej strony: http://uktv.co.uk/food/recipe/aid/637206 zamieniając krem maślany na bitą śmietanę. 










Na 12 babeczek:

200g miękkiego masła
150g drobnego, jasnego cukru
50g jasnego, brązowego cukru
2 krople esencji waniliowej
4 jajka
200g mąki
czubata łyżeczka proszku do pieczenia
szczypta soli
garść maltesersów

Pieczemy 20-25 minut w 180 stopniach. 
Wierzch dekorujemy bitą śmietaną i maltesersami.




Smacznego!





6 komentarzy:

  1. Mam pytanie co do przygotowania. Czy przygotowujemy tak jak muffiny, sypkie i mokre składniki osobno, a potem łączymy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najpierw ubijamy masło z cukrem, potem dodajemy po jednym jajku i miksujemy, dodajemy krople waniliowe, na koniec mąkę i pozostałe składniki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo i już wiem co upiekę w weekend.
    Mam nadzieję, że są tak samo smaczne jak wyglądają. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia i smakowite :) Gdzie kupiłaś takie fajne formy kamionkowe do babeczek i te papierki? Ja używam tylko papierków flackelmann bo one się oddzielają od ciasta, wszystkie inne są do bani. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kamionkowe foremki, to znalezisko mojej znajomej, współtwórczyni tego posta, która z wielkim poświęceniem szukała ładnych białych naczyń do tej sesji :). Nie pamiętam już gdzie je znalazła, ale to chyba była Duka.

    Co do papilotek, to są to najzwyklejsze i najtańsze papilotki jakie można znaleźć w każdym realu, czy carrefourze http://www.gotujmy.pl/ai/1285_foremki-na-muffiny-stella-pack_0_2.jpg btw. moje ulubione.

    OdpowiedzUsuń
  6. Potwierdzam :) Białe naczynia to DUKA (ich stała kolekcja, więc na pewno jeszcze są w ich salonach :) ), a malutkie białe miseczki to sklep funciak przy Portobello Road ;)

    OdpowiedzUsuń